5 cara yang paling mudah untuk mendaftar Adsense untuk diterima dengan cepat 2019

5 cara yang paling mudah untuk mendaftar Adsense untuk diterima dengan cepat 2019

Sedikit memberitahu tentang pengalaman peribadi saya, di mana beberapa bulan yang lalu diserahkan pendaftaran blog saya untuk google adsense dengan hanya 10 posting dan keputusan telah ditolak dengan alasan bahawa kandungan adalah tidak mencukupi dan menu navigasi adalah sukar untuk mencari.

Itulah di mana saya sedikit kecewa dan rasa. Walau bagaimanapun, anda tahu bahawa ada satu perkara yang baik tentang penolakan, mengapa? Kerana itulah garis panduan dan saya gunakan ia sebagai satu motivasi untuk tinggal dan terus mencuba. Saya juga terus memperbaiki blog ini, dan dengan segera memahami apa alasan untuk menolak blog ini.

Keputusan imej bagi adsense logo

Perkara pertama yang saya lakukan selepas ditolak dengan adsense:

  • Tukar rupa blog dengan template menarik dan mudah untuk navigate.
  • Sedikit Tukar rupa menu navigasi, supaya ia dapat dilihat dengan jelas di muka surat hadapan.
  • Sentiasa mengemas kini mesej-mesej terkini.

Kemudian, dengan semua yang menyeluruh penyediaan dan memperbaiki semua kelemahan seperti Adsense yang dihantar melalui gmail. Kemudian, saya semula dihantar buat kali kedua. Selepas menunggu selama kira-kira 10 hari, dan akhirnya blog saya ini diterima oleh Adsense.

Hati saya adalah sangat senang hati mendengar dan melihat berita baik yang dihantar oleh Google Adsense melalui e-mel, dengan mesej:

"TAHNIAH, LAMAN WEB ANDA BOLEH MENUNJUKKAN IKLAN ADSENSE".

Sekarang Apakah pendapat anda, rakan, menarik bukan? Jika anda tertanya-tanya tentang tips, mari kita lihat penjelasan berikut bagaimana proses dan cara berkesan untuk anda blog 100% benar-benar diterima oleh Adsense.

Bagaimana untuk memastikan blog menerima 100% oleh Adsense.

Kandungan membenci dan dibenci oleh Adsense?

Contoh kecil beberapa kandungan yang dilarang atau yang tidak disukai oleh Adsense mengikut dasar privasi:

  • Kandungan menjunam
  • Kandungan copas (Copy Paste)
  • Hack atau kandungan yang serupa.

Nota:
Perlu diingat, bahawa Adsense akan tidak mahu menerima blog yang mempunyai kandungan adalah seperti contoh di atas, terutama blog yang mengandungi hasil copy paste.

Mengapa? Ya, kerana itu adalah harga tetap dan ia juga telah menjadi satu keputusan mutlak dari Adsense yang anda tidak boleh memecahkan.

Maka, bagaimana kita mendapatkan blog kami terus diterima oleh adsense?

Keputusan imej bagi cara paling mudah untuk mendaftar Adsense untuk dapat diterima dengan cepat 2019 (tempahan)

Kaedah ini sangat sederhana, tetapi ia mesti betul Gunaan ke blog anda. Berikut adalah Petua dan cara-cara, sila rujuk juga:

1. Membuat kandungan yang tiada copy paste.

2. Menyatakan template untuk blog

Templat merupakan suatu titik penting penampilan blog, di mana ini akan menjadi tarikan kepada pengunjung. Dan saya cadangkan:

Mencari template yang mudah, tidak berat ketika loading dan mudah untuk navigate oleh pelawat-pelawat.

3. Menu navigasi

Membuat beberapa menu navigasi. Menu navigasi ini merupakan keperluan yang penting untuk blog anda diterima secara terus oleh Adsense.

  • tentang kami
  • Hubungi kami
  • Penafian
  • Dasar Privacry
  • Peta Laman
  • Terma-terma syarat-syarat atau syarat-syarat Perkhidmatan.

Kenapa ia perlu, dan Apakah tujuan pemasangan menu navigasi di atas? Ya, ianya memang keputusan seperti itu dan juga kelihatan lebih profesional di mata Adsense.

Bagaimana untuk membuat penafian, dasar privasi dan syarat-syarat Perkhidmatan:

Anda boleh mencari di Google dengan bantuan sebuah penjana dalam talian, atau anda juga boleh pergi melalui "www.websitepolicies.com"

4. Pemasangan widget

Mencipta penting widget di blog anda:

  • Post yang popular
  • Jawatan baru
  • Arkib blog
  • Kategori

5. Kandungan

Saya ulangi ketika ini, kerana inilah tujuan utama: membuat blog post, dan sudah tentu ia mestilah 100% asli, tanpa menyalin satu atau beberapa perkataan sekali. Kerana ini akan menentukan nasib blog anda sendiri, sama ada atau tidak diterima oleh adsense.

 

Well, apa jika semua langkah di atas telah dilaksanakan, dan jumlah Post di blog yang melebihi jumlah 10 atau lebih, langkah seterusnya yang perlu dilakukan adalah, sila mendaftar blog anda untuk Adsense.

Dan jika anda telah mendaftar, sementara menunggu kepastian juga, jangan lupa untuk sentiasa mengemaskini posting di blog, hanya membiarkan ia mengalir kerana ianya.

Kadang-kadang terdapat orang-orang lama, sehingga beberapa bulan, maka adsense memberi berita. Terdapat juga puasa dengan beberapa hari. Semua bergantung kepada adsense.

Jumlah pengunjung juga mempengaruhi penyerahan Adsense?

Pada pendapat peribadi saya, yang tidak penting. Apa-apa bilangan pelawat yang anda mahu, jika kandungan hasil copy paste segala-galanya, ia pasti tidak diterima.

Dan kandungan yang segar atau asal secara bertulis sendiri, dijamin diterima.

Okay, mungkin saya rasa ianya cukup untuk perbualan ini. Mudah-mudahan ini boleh menjadi berguna, sudah tentu untuk rakan-rakan luar sana yang sentiasa ditolak oleh Adsense. Titik adalah daripada saya Jangan putus asa, terus pergi ke hadapan dan Jangan takut untuk ditolak.

Maka tips masa ini cara paling mudah untuk Daftar Adsense dengan cepat diterima (Newest) 2019.

Tinggalkan Jawapan

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: